
publication repository
![]() | Up one level |
Legault, Marie-Josée (2002). L’approche différenciée à la dure école de l’ancienneté. Revue du management international, 7 (1), 41-54.
Basque, Josianne, & Lundgren-Cayrol, Karin (2002). Une typologie des typologies des applications des TIC en éducation. Sciences et techniques éducatives, 9 (3-4), 263-289.
Pichette, François (2002). Second-language vocabulary learning and the additivity hypothesis. Canadian Journal of Applied Linguistics, 5 (1), 117-130.
Bergeron, Claude (2002). Généralisation du modèle d’évaluation par la consommation. Finéco, 12 (1), 61-72.
DeBlock, Christian; Benessaieh, Afef, & L'Heureux, Marie-Paule (2002). Relaciones económicas entre México y Canadá desde el TLCAN: una perspectiva canadiense. Comercio Exterior, 52 (1), 53-75.
Lemire, Daniel (2002). Wavelet-Based Relative Prefix Sum Methods for Range Sum Queries in Data Cubes. In Stewart, Darlene A., & Johnson, J. Howard (Ed.), Proceedings of the 2002 Conference of the Center for Advanced Studies on Collaborative Research (CASCON '02) (p. 6). Riverton, NJ, USA : IBM.
Vieru, Dragos, & Croteau, Anne-Marie (2002). Telemedicine Adoption by Different Groups of Physicians. In Proceedings of the 35th Annual Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS) (p. 151-160). IEEE.
Francis, Alexandre, & Couture, Marc (2002). Credibility of a computer simulation-based science laboratory: An exploratory study of learners' verisimilitude judgments (rapport technique). Télé-université, Centre de recherche LICEF.