LogoTeluq
Français
Logo
Open access research
publication repository

DOCUMENTS DATED 2002

Up one level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 11.

Legault, Marie-Josée (2002). L’approche différenciée à la dure école de l’ancienneté. Revue du management international, 7 (1), 41-54.

Lemire, Daniel (2002). Wavelet-Based Relative Prefix Sum Methods for Range Sum Queries in Data Cubes. In Stewart, Darlene A., & Johnson, J. Howard (Ed.), Proceedings of the 2002 Conference of the Center for Advanced Studies on Collaborative Research (CASCON '02) (p. 6). Riverton, NJ, USA : IBM.

Basque, Josianne, & Lundgren-Cayrol, Karin (2002). Une typologie des typologies des applications des TIC en éducation. Sciences et techniques éducatives, 9 (3-4), 263-289.

Francis, Alexandre, & Couture, Marc (2002). Credibility of a computer simulation-based science laboratory: An exploratory study of learners' verisimilitude judgments (rapport technique). Télé-université, Centre de recherche LICEF.

Pichette, François (2002). Second-language vocabulary learning and the additivity hypothesis. Canadian Journal of Applied Linguistics, 5 (1), 117-130.

Bergeron, Claude (2002). Généralisation du modèle d’évaluation par la consommation. Finéco, 12 (1), 61-72.

DeBlock, Christian; Benessaieh, Afef, & L'Heureux, Marie-Paule (2002). Relaciones económicas entre México y Canadá desde el TLCAN: una perspectiva canadiense. Comercio Exterior, 52 (1), 53-75.

Paquette, Gilbert (2002). L'ingénierie pédagogique : pour construire l'apprentissage en réseau. Ste-Foy, Québec : Presses de l'Université du Québec. ISBN 2-7605-1162-6

Paquette, Gilbert (2002). Modélisation des connaissances et des compétences : un langage graphique pour concevoir et apprendre. Ste-Foy, Québec : Presses de l'Université du Québec. ISBN 2-7605-1163-4

Pudelko, Béatrice, & Basque, Josianne (2002). Les cartes de connaissances : des aides à la construction des connaissances. In Legros, Denis (Ed.), Étude des effets des systèmes et des outils multimédias sur la lecture, la compréhension, la production de texte et la construction des connaissances. Implications sur l'apprentissage et l'enseignement - Rapport final (p. 178-220). Paris, France : Ministère de la Recherche.

Vieru, Dragos, & Croteau, Anne-Marie (2002). Telemedicine Adoption by Different Groups of Physicians. In Proceedings of the 35th Annual Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS) (p. 151-160). IEEE.

This list was generated on Sun Nov 28 01:04:44 2021 EST.