Répertoire de publications
de recherche en accès libre
de recherche en accès libre
Maina, Marcelo; Pérez-Mateo, María et Sangrà, Albert (2012). Evaluación y acreditación de aprendizajes con Recursos Educativos en Abierto. Dans XX Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa (p. 137-143). Girona, Espagne : Universitat de Girona. ISBN 978-84-8458-409-4
Fichier(s) associé(s) à ce document :|
PDF
- jute_oertest_def.pdf
Contenu du fichier : Version de l'éditeur |
|
| Catégorie de document : | Communications dans des actes de congrès/colloques |
|---|---|
| Évaluation par un comité de lecture : | Oui |
| Étape de publication : | Publié |
| Résumé : | The development and use of Open Educational Resources (OER) is a growing trend in education, particularly, in higher education. The OERtest European project focuses in the development of a systematic and quality assurance framework for the evaluation and recognition of learning through the use of REA. Based on a qualitative methodological approach, the research project aims to provide guidelines and recommendations for the implementation of OER-based learning at a European HE institutions’ level. |
| Adresse de la version officielle : | https://www.udg.edu/Portals/9/Publicacions/novetat... |
| Déposant: | Maina, Marcelo Fabián |
| Responsable : | R-libre |
| Dépôt : | 13 oct. 2015 18:45 |
| Dernière modification : | 07 mai 2018 14:16 |
|
RÉVISER |