LogoTeluq
English
Logo
Répertoire de publications
de recherche en accès libre

Supporting Teachers in the Transition towards Distance Education : Challenges and Means [r-libre/2145]

Papi, Cathia (2020). Supporting Teachers in the Transition towards Distance Education : Challenges and Means. Journal of Learning for Development, 7 (3), 467-472.

Fichier(s) associé(s) à ce document :
[img]  PDF - 449-Article Text-3216-1-10-20201118.pdf
Contenu du fichier : Version de l'éditeur
Licence : Creative Commons CC BY-SA.
 
Catégorie de document : Articles de revues
Évaluation par un comité de lecture : Oui
Étape de publication : Publié
Résumé : During the lockdown as a result of the pandemic, it became necessary to deploy distance education in many countries, at all levels of education. This article presents the creation of a training course aimed at helping teachers to shift from in-person classes to distance learning. It highlights the issues and challenges encountered and pinpoints the first observable impacts of this course, as well as in-progress and upcoming developments
Adresse de la version officielle : https://jl4d.org/index.php/ejl4d/article/view/449
Déposant: Papi, Cathia
Responsable : Cathia Papi
Dépôt : 24 nov. 2020 21:28
Dernière modification : 24 nov. 2020 21:28

Actions (connexion requise)

RÉVISER RÉVISER