Répertoire de publications
de recherche en accès libre
de recherche en accès libre
Papi, Cathia (2020). Supporting Teachers in the Transition towards Distance Education : Challenges and Means. Journal of Learning for Development, 7 (3), 467-472.
Fichier(s) associé(s) à ce document :
PDF
- 449-Article Text-3216-1-10-20201118.pdf
Contenu du fichier : Version de l'éditeur Licence : Creative Commons CC BY-SA. |
|
Catégorie de document : | Articles de revues |
---|---|
Évaluation par un comité de lecture : | Oui |
Étape de publication : | Publié |
Résumé : | During the lockdown as a result of the pandemic, it became necessary to deploy distance education in many countries, at all levels of education. This article presents the creation of a training course aimed at helping teachers to shift from in-person classes to distance learning. It highlights the issues and challenges encountered and pinpoints the first observable impacts of this course, as well as in-progress and upcoming developments |
Adresse de la version officielle : | https://jl4d.org/index.php/ejl4d/article/view/449 |
Déposant: | Papi, Cathia |
Responsable : | Cathia Papi |
Dépôt : | 24 nov. 2020 21:28 |
Dernière modification : | 24 nov. 2020 21:28 |
RÉVISER |