Répertoire de publications
de recherche en accès libre
de recherche en accès libre
Careau, Emmanuelle; Savard, Isabelle et Witteman, Holly (2013). Development of Interprofessional Graduate Health Professions Education Programs: Findings From a Needs Assessment. Medical Science Educator, 23 (3), 431-435. https://doi.org/10.1007/BF03341664
Fichier(s) associé(s) à ce document :
PDF
- Careau2013_Article_DevelopmentOfInterprofessional.pdf
Contenu du fichier : Version de l'éditeur |
|
Catégorie de document : | Articles de revues |
---|---|
Évaluation par un comité de lecture : | Oui |
Étape de publication : | Publié |
Résumé : | It is increasingly necessary to equip healthcare professionals to engage in collaboration via interprofessional education (IPE). This paper describes the findings of a mixed-methods pedagogical needs assessment in health professions education, in which IPE emerged as a key theme. Two new graduate programs aim to meet these needs. |
Adresse de la version officielle : | https://link.springer.com/content/pdf/10.1007%2FBF... |
Déposant: | Savard, Isabelle |
Responsable : | Isabelle Savard |
Dépôt : | 24 août 2018 15:11 |
Dernière modification : | 24 août 2018 15:11 |
RÉVISER |