LogoTeluq
Français
Logo
Open access research
publication repository

DOCUMENTS BY sabrina.hombourger-bares@teluq.ca

Up one level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Journal Articles

Chebat, Jean-Charles; Gélinas-Chebat, Claire; Hombourger-Barès, Sabrina, & Woodside, Arch G. (2003). Testing Consumers' Motivation and Linguistic Ability as Moderators of Advertising Readibility. Psychology and Marketing, 20 (7), 599-624.

Papers in Conference Proceedings

Hombourger-Barès, Sabrina (2014). Orchestrer une proposition de valeur de lien par le design expérientiel des espaces de vente physiques : le cas Photo Station. In Actes du 17ème Colloque Étienne Thil.

Doctoral Dissertations and Master's Theses

Hombourger-Barès, Sabrina (2014). La contribution du design de l'espace de vente à l'évolution du positionnement de l'enseigne : une analyse longitudinale (Doctoral dissertation, Université de Bourgogne). Advisor(s): Filser, Marc.